Visa ett inlägg
Oläst 2011-10-08, 09:31 #28
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Jag är ingen Apple fan heller men Steve Jobs har gjort mycket gott för många.

Bland annat varit med och kapat ett företag (Apple) som har haft en värdering på börsen som värdens högst värderade företag. Dvs till och med högre värde än Exxon som annars har varit #1. Företaget har 49000 personer på lönelistan. Samt många kunder har verkligen gillat produkterna Apple-datorerna, IPhone, IPad, iPod, o s v ...

Tyvärr dog han efter att varit cancersjuk mer eller mindre konstant sedan 2003, så det bittra slutet var väl inte helt oväntat, men lika tråkigt för det.

Han var en genuint karismatisk och kreativ person, det kan man inte säja annat om. Jag gillar när personer som tänker nytt och lateralt som Steven Jobs, det skapar ett genuint mervärde för många.

Steven Jobs har hela tiden tänkt i termer av att skapa något unikt och som Apple ska vara ensamma om att erbjuda, det är något som går tvärtemot vad många förespråkar idag, det har gjort Apple stort.

Tyvärr dog han på samma dag som jag fyllde 47 så nu kommer jag ha det i åtanke varje gång jag fyller år i framtiden. Men sånt är livet.

Senast redigerad av Conny Westh den 2011-10-08 klockan 09:46
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat