Visa ett inlägg
Oläst 2011-09-22, 18:32 #9
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
OBS! Offt!!!!!!

@Caliber, jag förstår vad du menar, men samtidigt inte.

Låt oss säga såhär. Du ser en man ramla på gatan och som slår sig hårt. Så hårt att han har svårt att resa sig igen. Du ser detta, men väljer att inte hjälpa mannen upp igen, utan du berättar istället för mannen hur han skall använda sina egna armar och ben för att ta sig upp själv, fastän du har kunskapen, armarna och benen för att hjälpa mannan upp.

Det du säger nu är jag skall välja just den vägen.

Nu frågade iofs ts om tips om hur "han skulle ta sig själv upp". Men utifrån mitt tycke har mannen (ts) brutit både armar och ben, så jag valde därför att erbjuda min hjälp.

Visst håller jag med dig om att jag kanske inte behövde skrika ut att jag kan hjälpa mannen (ts) så att alla hörde mig (Egen reklam). Men jag tog helt enkelt den snabba vägen och skrev ut (skrek ut) att jag kan hjälpa mannen (ts) direkt, istället för att springa iväg, hämta ett brev, skriva på brevet (PM) och lägga i mannens (ts) postlåda, så mannen kan läsa brevet senare.

Förstår du vad jag menar?

Jag var inte ute efter att egen reklam, utan jag ville bara göra klart för ts att jag finns om han behöver hjälp.

(Ta inte detta på fel sätt tack )

Ont:

Ett sätt att ev minska ner kategorierna är kanske att lägga in underkategorier, såsom på flashback. Att när du exempelvis trycker på, låt säga, nordea. Så kommer du inte in direkt i en diskussion, utan där finns ännu fler kategorier. Tänker på de kategorier som redan nu finns under nordea.

Blir färre kategorier på startsidan iaf, om du nu verkligen vill ha kvar alla dessa kategorier redan från start.

Hälsningar,
jonssondesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat