Visa ett inlägg
Oläst 2011-09-20, 14:55 #12
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik Lindberg Visa inlägg
Hej! Okej, det här är ganska simpelt. Jag har en klockren idé och jag har även fixat en programmerare som kan fixa detta åt mig, men det finns ett problem - den enda konkurrenten som i princip finns använder en olaglig kopia/emulator utav en känd hemsidas system. Det rör sig om ett känt företag men det är inte ursprungligen från Sverige så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Det känns hemskt att känna så här, men har ni något förslag på hur man kan få sidan nedstängd? Företaget har själv skrivit att de ser mycket allvarligt på olagliga versioner utav deras system men vad jag vet så har ingen åkt fast i Sverige. Har ringt deras svenska kundtjänst men dom ringde aldrig tillbaka, som deras telefonsvarare sa.

Nu rör det sig inte om att jag vill sätta dit han på något sätt alls mer än att han får stänga ner sidan ELLER givetvis fixa en laglig version.
Om du "sänker" en konkurrent kommer de göra allting för att "sänka" dig. Det kommer skapa mer problem än nytta. Använder de sig av en olaglig version av mjukvaran så ska du självklart anmäla det här. Planera och tänk ordentlig igenom hur du ska göra det här dock!
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat