MrBob: Tack så mycket för informationen!

Jag har gått vidare och lämnat detta bakom mig om jag inte mot förmodan skulle vinna 96 miljoner på lotto ikväll.
Svårt att få någon att hoppa på detta trots att webbplatsen visar fina inkomster och en bra växande framtid mot att man utvecklar den med nya funktioner och ny design som får omsättningen att stiga.
Fick faktiskt kontakt med en medlem här på WN igenom min tråd och jag blev ordentligt chockad faktiskt men det blev utbyte av tankar och ideér bara.
För de inkomster som webbplatsen har så kan man ha två heltidsanställda - PHP-utvecklare och en frontendutvecklare. Tanken var att jag skulle starta ett AB med näringsindelning 73111 - Reklambyråverksamhet och ett HB med näringsindelning 62010 - Dataprogrammering 62020 - Datakonsultverksamhet som är moder till AB.
Jag tvekar inte på att man kan få omsättningen från 80.000-100.000:-/månaden till 130.000-150.000:-/månaden inom ett år efter utveckling implementering av nya funktioner.
Att försöka få med banken på detta skepp är som att tala om för en exalterad 4-åring att inte springa runt poolen för du kan halka och han gör det ändå.