Visa ett inlägg
Oläst 2011-09-06, 11:24 #8
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Jo, den här artikeln och kommentarerna säger väl en hel del om branschen:

http://www.retaildoc.com/blog/groupo...ting-business/

Det är nog många som blockat Groupon i Adsense vid det här laget och det lär väl bli likadant med Let's deal

Vet någon om en mer konkret (och seriös) undersökning så länka gärna. Det kan ju emellertid vara en del skillnader från ett land till ett annat beroende både på marknaden och företagets strategi.

Man lockar ju övervägande köpsvaga kunder på det här viset vilket i sin tur innebär att det blir en väldigt låg andel återkommande kunder. Tycker företagsorganisationerna borde informera sina medlemmar om hur Let's deal och liknande företag fungerar och råda dem till att hellre välja andra mer effektiva marknadsföringskanaler.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2011-09-06 klockan 11:30
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat