Visa ett inlägg
Oläst 2011-09-05, 19:02 #1
Ciffans avatar
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 819
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Ciffans avatar
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 819
Citat:
Ursprungligen postat av safehosted Visa inlägg
Vi har nu kontaktat Mailcom om det inträffade:

------------------------------------------------------------------------------
Hej

Vi har nyligen köpt en B2B epostlista ifrån er.
Nu när vi gjort första utskicket visar det sig att ni ej har validerade adresser i denna lista. Många klagomål har inkommit angående att de angivna adresserna inte är företagsadresser och därmed genererat enorm badwille för oss, samt missnöje bland mottagarna.
Dessutom har 65000 av adresserna studsat ”hårt” med anledning av att adressen inte längre finns.

Vi kräver nu en ursäkt till oss samt till de slutkunder som felaktigt fått detta meddelande.
Vi står till svar för alla som mottagit vårt erbjudande, efter att vi litat på att ni skulle leverera en genomgången och kontrollerad B2B-lista.

Detta mail samt dess svar kommer att publiceras i en forumkanal som skapats angående detta utskick.
----------------------------------------------------------------------------------

Jag återkommer med svar från Mailcom.
Hur går det safehosted?
Ovan skrev i onsdags vid lunchtid. Nu är det måndag och arbetsdagen väl slut för de flesta. Har de inte svarat?
Ciffan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat