Visa ett inlägg
Oläst 2011-08-31, 13:58 #30
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
Citat:
Ursprungligen postat av Wijk Visa inlägg

Tack!

Hur snabba brukar de vara att skicka ut mail om att registrering misslyckats?
Vid inkommen betalning så utför vi direkt ett registreringsförsök. Om domänen då redan är upptagen så meddelas kund detta omgående mailledes. Kund får du möjlighet att registrera en annan domän eller få pengarna tillbaka.

Vid kortbetalning så sker detta alltså omgående såvida det ej föreligger en störning mellan oss och banken.

Vid betalning via bankgiro så sker registreringsförsöket i samma stund som pengarna är oss tillhanda. Är domänen då upptagen så får kund ett e-postmeddelande om detta med samma alternativ som ovan.
LoopiaAB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat