Visa ett inlägg
Oläst 2011-08-20, 19:34 #13
pelmereds avatar
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2010
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pelmereds avatar

Reg.datum: May 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Kim247 Visa inlägg
Tanken är att min vän som drivet eget företag ska ta in mig i företaget och att vi ska starta ett AB tillsammans. Han ska programmera då han har gjort det i 15 år och arbetat mindre med design. Tanken är då att jag ska sköta designen till kunderna och sedan skicka över filerna med design till honom. Då kanske den här utbildningen är rätt för mig.

http://www.miun.se/sv/Utbildning/Hit...ProgramId=1089

Jag är så kluven så det finns inte Vill pilla med nätverk, leka i Photoshop och programmera men jag vet inte längre.
Det är ju väldigt svårt för oss att veta vad som är rätt för dig eftersom det beror helt på dig.
Det låter väl som en bra plan om han vill vänta 3,5 år på att du ska bli klar med utbildningen. Det är ganska lång tid och mycket kan hända, speciellt om du är ung.
För att bli duktig på grafisk design krävs det en del talang och känsla för färg och form. Det är något man har eller kan plocka fram genom träning, men som man oftast inte kan plugga sig till i skolan. I skolan kan man lära sig vad som är rätt och fel enligt vissa regler, men att skapa något riktigt bra lär man sig oftast inte. Om du tror att du har det i dig så är det nog en väldigt bra utbildning.

Själv har jag inte riktigt så mycket av det där i mig som jag skulle önska, så jag har satsat på utveckling.
pelmered är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat