Visa ett inlägg
Oläst 2011-08-13, 16:27 #13
pelmereds avatar
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2010
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pelmereds avatar

Reg.datum: May 2010
Man får ju lite blandade känslor av den annonsen.
Det verkar ju vara en kul miljö där man verkligen har kul på jobbet. Men för att jag ska trivas måste det nog det nog vara en seriös grund med väldigt ambitiösa och drivna medarbetare för att det ska fungera.
Jag letar just nu efter jobb och det är lite den typen av jobb som jag vill ha. En startup med en väldigt intressant webbtjänst och ett kul gäng(om något har något tips så får ni gärna skicka PM ).

Tyvärr känns inte produkten så bra eller intressant i det här fallet. Grupp-sms är ju inte direkt något nytt och det kan man ju ganska enkelt göra i de allra flesta telefoner redan. Det är ju bara att skapa grupper i kontaktboken som man skickar till. Visst man får en del extra funktionalitet med det här, men allt detta vill man knappast göra via SMS. Detta är ju bättre att lösa med en app som t.ex. WhatsApp i dagsläget, men det kräver ju att alla har en smartphone.
Jag hade en likande tjänst för ett antal år(2008 tror jag det var) sedan som det aldrig blev något av. Att använda SMS för detta 2011 känns som att man är lite för sent ute.
http://smsgrupp.se/
pelmered är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat