Visa ett inlägg
Oläst 2011-08-09, 10:16 #18
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
njoy - vill börja med att jag tar exakt din önskan ovan och kommer på torsdag eller fredag skicka dig ett privat meddelande om eventuella ändringar som vi gör i miljön - baserat på diskussioner här på kontoret. Jag är inte utvecklare men kan bara säga att dina tankar låter sunda rakt av och jag bollar med en hel del folk. Även tartareandesire har jag stor respekt för så jag skall ta alla punkterna för att ge raka svar som minimum. Visst finns det många aspekter att tänka på - bland annat säkerhet - men om så är fallet vill jag ge svar exakt varför vi gör något på ett visst sätt.

Att sätta igång via ini är kanske inte idealiskt men mycket vanligt. Att det inte funkar om man har kritiskt fel i just den filen - nej det är inte heller idealiskt. Är övertygad att vi löser det åt dig eller att du själv löser det dock. Men som sagt - återkommer med svar och eventuella ändringar som görs framöver - för att göra allt för att hitta en lösning som är bästa möjliga för dig och för alla våra kunder - utan att för den delen rucka på våra säkerhetskriterier.
johan1234 är inte uppkopplad