|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Nov 2009
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Nov 2009
|
För att göra det klart:
* Tobias verkar ha sålt som privatperson, han skrev i alla fall det till mig i senare skede
* Ingen avtal gjordes
* Betalningen var a la 1000 SEK.
Men..
* Scriptet lovades vara 100% felfritt. Har också sagt till honom i efterhand att små fel inte spelat någon roll men scriptet i ju inte brukbart i nuläget..
* Jag bad om att få mina pengar tillbaka mot att jag tog bort scriptet, men det gick inte enligt Tobias. Även fast jag erbjöd att fixa ett avtal. Detta avtal skulle kunna vara mellan en förälder till mig och Tobias.
Han ansåg att jag krävde att han skulle jobba för mig dygnet runt och att jag hotade honom med tråd på Wn och om polisanmälan
Men..
* Det jag skrev i princip var frågor, inga krav eller "order". Jag ville bara höra hur det gick i 9 fall utav 10. Tillslut insåg jag hur det låg till och då började jag väl antagligen fråga lite oftare.
* Jag nämnde ingenting överhuvudtaget om någon polisanmälan, och har det fortfarande inte ens i tanken. Det vet han om, det var bara ett försök utav honom.
* Något om tråd på WN nämnde jag inte heller, det fanns dock som en tanke om allt skulle gå åt skogen. Vilket det gjorde.
Då jag startade tråden blev han arg och gjorde detta..
* Hotade mig med sin bolagsjurist
* Ansåg att jag KUNDE LIGGA BAKOM FÖRLORAD OMSÄTTNING då "inläggen var riktade direkt mot hans företag och han i person". Vet ni det roliga? Jag namngav varken hans företag eller han själv en enda gång i tråden.
|