Visa ett inlägg
Oläst 2011-08-08, 14:26 #20
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2009
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Reg.datum: Nov 2009
Ja en annan stor anledning till varför jag postar här är också för att man lär sig så otroligt mycket VARJE gång. Finns i princip inget bättre sätt att bli bättre på att hantera situationer än givetvis drabbas först men också höra hur andra betydligt mer erfarna webbmasters hade gjort och har att säga om situationen.

Dessutom är detta INTE samma tråd jag postade förut, hur skulle det kunna vara det när jag i tråden skriver om den förra tråden Den förra tråden finns däremot sparad på min dator.

Jag är bara less på att han charmar andra webbmasters med sitt nya projekt på twitter och allt och verkar såååå trevlig. Det trodde jag som sagt också att han var men så fort det inte går efter hur han vill så byter han stil direkt. Ingen är perfekt och definitivt inte jag, men jag hade i alla fall betalt tillbaka pengarna om jag insett att jag inte haft möjlighet att fixa felen i det jag sålt och lovat att det ska fungera. Dessutom fick hoten om stämningar etc. andra vuxna i min närhet att undra hur det var fatt (helt ärligt) då han försöker vända på situationen till sin fördel.

Lite komiskt är också att det senare kom fram Tuggummin.se INTE såldes 100% fungerande, det skrev han - har det loggat. Från början angav han alltså till mig att det skulle fungera till 100% - men samtidigt undanhöll han alltså att sidan dom sålde hade haft samma problem vid försäljningen, och försökte bortförklara sig med att "dom betalade oss för att fixa felen".

Men snälla nån jag ville aldrig köpa något som inte fungerade! Sådana fel kan man ju gärna nämna vid en affär..

Och jag ringde faktiskt och pratade med en sån där Jurist för att jag just då blev lite skrämd utav honom. Juristen påpekade dock det InternetSweden också skrev att man måste kunna få nämna företagsnamn etc. och det är väldigt långsökt att stämma någon för ett inlägg på ett forum. Dessutom i detta fall så hade dom bara lagt ner fallet och OM dom hade gått vidare med det så lär det ha stått i kvällstidningarna om hur herr Tobias stämmer en minderårig efter att ha blåst denne.

Jag vet att många har fått en bra bild utav Tobias. Men snälla, tänk efter lite. Han hade i princip ingen närvaro här på WN alls utan blev väl medlem i samband med det nya projektet. Jag har hängt här rätt länge och många av er har säkert sett både dåliga och bra sidor utav mig i mina inlägg och trådar.

Jag vill vara fullt trovärdig och skulle inte tveka att visa skypelog eller liknande för er som tvekar.

Sen så försökte jag få tillbaka pengarna mot att jag tog bort scriptet, men det gick tydligen inte då jag hade kunnat sprida det redan överallt.

Senast redigerad av Dakota den 2011-08-08 klockan 14:39
Dakota är inte uppkopplad