Medlem
|
|
Reg.datum: Jul 2008
|
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
Precis som andra redan har påpekat så blir det ibland skitsnack i säljtrådarna men å andra sidan finns alltid risken att någon blir lurad om inte uppenbara fel kan påpekas av andra i trådarna. Lösningen skulle kunna vara att uppmuntra användarna att ställa frågor via PM (för att slippa en del felaktiga påståenden) samt vara hårdare med vilka inlägg som plockas bort. Det kräver dock ett par moderatorer och att alla håller exakt samma nivå, vilket inte är helt enkelt om du någon gång har varit inblandad i en sport. Bedömningen varierar.
Med det sagt så skulle jag verkligen uppskatta en köp & sälj-modul. Tyvärr är det inte ovanligt att där trillar in bud via både PM och mail vilket har gjort att jag säljer mina domäner via MissDomain. Om man istället kunde lägga bud anonymt och automatiskt (upp till x kr) så skulle mycket vara vunnit för min del. Då slipper man problemet med tider som förändras, bud som dras tillbaka, etc. Å andra sidan blir man låst via WN så att endast medlemmar kan lägga bud vilket kanske inte är helt positivt.
|