Visa ett inlägg
Oläst 2011-07-23, 21:14 #17
Kimpo Kimpo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 185
Kimpo Kimpo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 185
Citat:
Ursprungligen postat av Sludent Visa inlägg
Vi har varit bemannade hela tiden, något du saknar svar på?

Vi är fler än en Patrik, Axentus har 4 anställda (5 med mig).

35 minuter har jag själv till Växjö så speciellt långt är det ju inte. Men allt ligger knappast på mig.

Ligger du på vårt gamla nät så har man i vissa fall inte möjlighet att ändra .net till version 4, men detta kan vi lösa enkelt, bara maila oss.
Det där har jag otroligt svårt att tro på då jag Skickade mail till er 13:e juli fick svar nu i slutet av denna vecka. Försökte dessutom få kontakt med er via telefon utan framgång, lämnat både email-adress och mitt telefonnummer på eran svarare, men ingen kontaktade mig vare sig på telefon eller e-mail .

Mitt råd till er: STYR UPP ERAN SUPPORT!

- Fixa så att eran automatiska ärendehanterare inte delar ut ärenden till folk som är på semester
- Vidarekoppla samtalen till mobil om ni inte sitter vid den hela tiden
- Lyssna av eran svarare, (om du påstår att ni gör det så har ni helt enkelt skitit i mitt ärende)
- Se till att ni åtminstone kan svara på supportmail inom 24h (Det är väl det minsta man kan kräva)


Jag har flyttat .net 4 siten till ett annat webhotell nu och hoppas ni styr upp allt så att jag slipper flytta resten av siterna.

mvh

K
Kimpo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat