Visa ett inlägg
Oläst 2011-07-22, 19:52 #11
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jun 2004
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar

Reg.datum: Jun 2004
Jag tycker inte jag överdriver problemet dock, då jag talar av egen erfarenhet. Har inte riktigt koll men har en känsla av att i ca 90% av mina säljtrådar kommer saker upp som jag inte vill ha i mina säljtrådar. Fast jag skrivit "mer frågor via pm" eller "detaljer via pm" + att jag vet ett gäng personer som inte ens har ork längre att försöka sälja nåt PGA detta problem. Jag säger inte att det är omöjligt att sälja på wn, det går ju, jag säger bara att det borde gå o göra bättre - tydligare - striktare det som gäller vid en försäljning? Samt denna röstning kommer nog att bevisa att många tycker så ? men återstår att se. Jag tycker personligen en Auktionsmodul som finns på tex digitalpoint skulle göra det mycket enklare för den som vill sälja saker utan diskussioner kring det, men alla ideer/förbättringar som gör en försäljning här på WN behagligare röstar jag för. En auktionsmodul skulle göra försäljningar mer bindande också, istället för skumma tillbaka dragningar av auktioner och korta auktioner som inte alla hänger med på, samt "fick bud via pm" skulle försvinna då man kan buda utan att visa användarnamn på auktionspluginet.

Senast redigerad av knullis den 2011-07-22 klockan 19:57
knullis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat