Visa ett inlägg
Oläst 2011-07-22, 19:25 #9
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Lumax Visa inlägg
Möjligheten att diskutera det som säljs tycker jag absolut ska vara kvar, däremot skulle det vara bra att komplettera med en modul som håller koll på buden!
Det kan jag hålla med om att det inte vore så dumt. Det lär dock knappast blidka de flesta som klagar eftersom det aldrig varit måltavlan för dem utan i de flesta fall är det folk som blir sura när andra medlemmar skriver fel saker och det visar sig att deras sajt inte är Guds gåva till internet. Sen måste det ändå vara relativt valfritt att använda sig av en sådan modul om den inte är väldigt flexibel (domänförsäljningar måste kunna göras på en rad olika sätt t.ex. för att vi ska slippa 100 trådar till 100 domäner).

Tycker knullis överdriver "problemet" en hel del. Om man ser till de senaste 20 försäljningstrådarna nu till exempel så är det ett fåtal kommentarer i den övervägande majoriteten av dessa. I det fåtal fall där det är 20-30 kommentarer så handlar det om större summor och då är det givetvis också betydligt viktigare att reda ut alla frågetecken och tveksamheter som kan finnas. Tittar man rent objektivt på dessa siffror så ser jag ärligt talat inte något problem alls utan snarare en hälsosam frågvishet från medlemmarnas sida. Givetvis finns det några få undantag men det gäller ju hela forumet och är inte specifikt gällande för köp och sälj.

Senast redigerad av tartareandesire den 2011-07-22 klockan 19:48
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat