Det är väldigt många oerfarna som är ute efter att köpa webbplatser och jag tycker tvärtom att möjligheten att lägga kommentarer samt flexibiliteten i ett vanligt forum är WN:s styrka. Även om det sällan dyker upp något som intresserar mig så har jag själv både köpt och sålt och har aldrig haft några problem på endera sidan. Att göra om försäljningssektionerna till vilken försäljningsplats som helst tycker jag vore synd. Det är många som blir lurade på andra håll just för att ingen eller mycket begränsad kommentering tillåts. Här erbjuds istället en unik chans att lära sig mer om att köpa och sälja.
WN är som bekant ett forum och då är öppen diskussion a och o. Alternativet är ju att man öppnar en ny tråd i offtopic om man vill ställa frågor eller diskutera en försäljning och det blir lite löjligt anser jag.
Visst kan det kanske bli lite onödigt tjafs ibland men kan man inte leva med det eller att folk blir rädda för att köpa produkten så är den kanske inte heller så amazing som man själv anser. Tycker att fördelarna överväger nackdelarna utan tvekan.
Sen kan man kanske ifrågasätta om man ens ska tillåta öppen försäljning av sexrelaterade webbplatser då WN lockar en hel del yngre personer.
Senast redigerad av tartareandesire den 2011-07-22 klockan 13:16
|