Visa ett inlägg
Oläst 2011-07-22, 08:07 #27
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jun 2004
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar

Reg.datum: Jun 2004
Även stora delar av mina inkomster är olika slags whitelabel lösningar. Dessa försäljningstrådar spårar ut ganska rejält, och det börjar låta som att folk vill ha garantier på att få köpessumman tillbaka. Oavsett vilken sida du köper, om det är whitelabel eller en större egenkodat community på egen server, finns det aldrig några garantier som kan säga att inkomsterna förblir desamma tills du fått din köpessumma tillbaka, vill bara förtydliga detta då jag misstänker att inte många här på WN förstått det riktigt. För mig är det glasklart vad sexdirekt försöker sälja här, har kollat igenom det han ska sälja och ser inget konstigt i det. Skulle själv buda, men behöver just nu pengar på annat håll, men enligt mitt tycke är whitelabelinkomster bland det bästa som finns, bara arbeta med att driva in trafik, resten sköts automatiskt. Vill bara tillägga att jag dealat mycket med sexdirekt köpt/bytt/sålt sidor fram och tillbaka och han är en seriös entrepenör att göra affärer med. Lycka till med försäljning!
knullis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat