Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Håller absolut inte med dig, det är aldrig för sent att lära sig och vet du något alls om hans ålder? Ja, det var ganska drygt. "Mest enklaste"? Kanske ska lära dig svenska då?
Ontopic. WAMP installeras precis som vilket annat program som helst genom att följa instruktionerna. Dyker det upp några problem på vägen så kan du alltid fråga här men då måste du specificera vilket problemet är. Du måste ha en webbserver för att kunna köra serverscript oavsett om det är lokalt på din egen dator eller hos ett webbhotell.
|
Men du din pajas, jag visste inte att vi lekte "märka-ord-wm" här inne. Du vet mycke väl vad jag menar så sitt inte och försök läxa upp mig på ett dåligt försök att vara besserwisser inom de svenska språket. Och om jag har svårt för de svenska språket, vad i h* har du med de att göra?
Och vart i hela friden har jag nämnt hans ålder?! Har jag verkligen skrivit att "du kan inte lära dig p.g.a. din ålder!". Nej, nu får du nog ta och läsa mitt inlägg en gång till. Det ju du som inte hänger med i svenskan överhuvudtaget. Jag anser att man borde åtminstone vet hur man installera ett sånt enkelt paket som WAMP innan man hoppar på syftet med programmet.
Det är inge svårt alls!
Det absolut bästa är att leta upp guider på hur man gör en installation av Apache, MySQL (och varför inte phpmyadmin) så kommer man enkelare förstå vad varje sak gör så använder man WAMP vid snabbinstallationer när man behöver det.