Visa ett inlägg
Oläst 2011-07-14, 09:32 #2
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_W Visa inlägg
Jo det var det jag menade att det kanske inte längre handlar om hur långt en leverantör klarar av att gå för att göra kunden nöjd, utan om att vi konsumenter helt enkelt har orimliga krav?

Känns ju som att samhället rent generellt har blivit så att vi vill ha, ha och ha men inget ge och vi vill absolut inte ha några skyldigheter gentemot någon men däremot anser vi att andra är skyldig att leverera det vi betalat för. Känns som en väldigt märklig ekvation i slutändan.
Håller nog inte riktigt med dig där. Kraven ökar ju framför allt när det dyker upp leverantörer som erbjuder mer och bättre. Då är det upp till övriga att anpassa sig eller halka efter. Är det som erbjuds alltför extremt så drabbar det ju emellertid företaget i slutändan ändå. Jag ser inte direkt något problem här. Det finns ju alltid en del ytterligheter i kundväg som man väl kan ignorera.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat