Visa ett inlägg
Oläst 2011-07-09, 15:05 #1
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Standard Domän som håller på att förfalla

Vi har en kund som har en domän som förfaller inom någon dag, vi har skickat flera betalningspåminnelser och ett personligt brev där vi påtalar att domänen håller på att förfalla, och kunden har tidigare svarat på den registrerade emailadressen, jag är medveten om att de stora webbhotellsaktörerna missar domänförnyelser och sällan ringer kunder i sådana här fall, men min fråga är om det är kotym hos oss andra webbhotell att ringa i sådan här fall, hur gör ni andra webbhotell? Denna domän tror vi är mycket viktig för kunden.
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat