Visa ett inlägg
Oläst 2011-07-03, 08:46 #7
THX THX är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: May 2011
THX THX är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: May 2011
Runt klockan 22 igår gick alla våra siter ner som vi har hos Surftown och ligger fortfarande helt nere nu cirka 11 timmar senare. Efter deras senaste stora driftstopp flyttade vi våra viktigare siter till ett annat webbhotell, men ett 15tal siter ligger kvar där. Men det viktigaste för oss är att alla våra kopplingar för våra betalsms går mot URL:er som tyvärr ligger kvar på Surftown. Har fått sitta och lägga upp allt på nytt i flera timmar nu på morgonen hos ett annat webbhotell.
Läste på Surftowns twitter att de själva bedömde att driftstoppet skulle vara avhjälpt idag på tidiga morgonen, men det har ju redan varit. Så jag tror felet hos dem är betydligt större och mera omfattande än de vågar skriva. Bestämde mig därför för att lägga om alla koppligar.
När de kommer igång igen ska jag plocka bort allt från Surftown, men det ska ju läggas hos någon annan (inte på samma där vi har våra viktigaste siter av en anledning) men har har ni andra det med webbhotell i Sverige; har ni varit med om så här långa totalstopp och vilket webbhotell var det i så fall?
THX är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat