Visa ett inlägg
Oläst 2011-06-26, 23:00 #3
pelmereds avatar
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2010
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pelmereds avatar

Reg.datum: May 2010
Jag tycker också att det var lite väl extremt att på under ett dygn(?) startar ett tiotal olika trådar i olika delar av forumet med endast en länk som dessutom var till artiklar på en och samma sida. Visst var de allra flesta av artiklarna bra ämnen som berikar forumet och som är ett bra diskussionsunderlag, men kom igen, ett tiotal trådar på ett dygn?
Du hade ju åtminstone kunnat inleda med en kommentar eller en reflektion själv och inte bara en länk.

Hade det inte varit du, som jag vet har en väldigt bra och sund affärsmoral, så man ju kunnat tro att du har något slags samröre med sidan.
Och nej, det är verkligen inte direkt kritik emot dig som person, men möjligen ditt arbetssätt i just det här fallet.

Angående tullens arbete är det väl inte så mycket att säga. Där är ju olagligt att piratkopiera och det är ju tullens uppgift att kontrollera de varor som kommer in i landet. Det leder ju såklart till att piratkopior beslagtas och att tullen, om de nu vill, enkelt kan föra statistik över beslagen då beslagen protokollförs. Sedan tycker jag tycker rubriksättningen inte var alltför bra då det verkligen inte var det centrala i artikeln.
pelmered är inte uppkopplad