Visa ett inlägg
Oläst 2011-06-25, 01:13 #6
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Webblord Visa inlägg
Det känns ändå lite svårt att få sin hemsida känd verkar det som. Liksom trots att man sprider det via sina relationer och hoppas på höga resultat av Google. Men liksom, jag vet inte. Det känns inte så värsta drivande åt att kunder kommer besöka just en hemsida.

Reklam är kanske en lösning, men det är sjukt dyrt! Vad mer kan man göra igentligen? Är det inte smart igentligen att kanske posta på forum och andra siter, vad tycker ni om denna hemsida och så kan man både få feedback och lite reklam på köpet?
Jag citerar mig själv:

Citat:
Fortsätt att förbättra texterna, skit i layout, det bryr sig varken mänskliga läsare eller robotar om, fokusera!!! ännu mer på att göra ett bra innehåll. En ny sida har svårt att konkurrera med en äldre, men det löser tiden åt dig så ha tålamod och bygg vidare....
Sökmotorerna jobbar med textinnehållet i huvudsak och det är där man kan förbättra sin placering, genom att göra så bra texter för en mänsklig läsare som möjligt, det finns inga enkla genvägar som är varaktiga, slösa inte bort din tid på "fusk" bygg kvalitet och unikt egenproducerat innehåll från början så har du igen det i längden....

Senast redigerad av Conny Westh den 2011-06-25 klockan 01:17
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat