|
Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Jun 2004
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Jun 2004
|
funkar de inte att PM mig menar du ? joo mer information finns att få, men jag har valt att hålla kommunikationen via pm angående denna försäljning, jag slipper tappa nerverna över allt snack som blir i tråden. och ni som tror jag luras kan ju gå vidare till en annan tråd. för mig räcker det att få 250k för sida+ domän inget konstigt med det.
Vad menar du drauten att du inte ser någon vinst med ett forum som drar in 20k/mån på SMS vip betalningar på automatik?
Nej ingår ej några långfilmer eller dylikt, allt innehåll laddas upp av användarna själva. denna 20k mån är ren vinst - serverhyra . en kiosk som har hyra för lokal samt inköpspriser på allt och bara % på vad ATG och svenskaspel ger , jag snackar om ren vinst gällande knullis, som dessutom genereras utan arbetstimmar.
Tro det eller ej men år 2007-2008 hadde jag ett bud på knullis.com på 1,4milj/sek som jag tackade nej till, sidan drog dock då in helt andra pengar.
Knullis.com domänet är ett namn som nästan alla skandinaviens porrsurfare känner till, och därmed tror jag att den har potential att för vidareutveckling och kanske lansering i de övriga skandinaviska språken.
Kan styrka alla inkomster flera år bakåt ifrån smsbetalningar , vid ett eventuellt köp kan detta dubbelkollas av dig som köpare med smsleverantören. så siffrorna stämmer.
trafik kan styrkas igenom att ge dig som köpare tillgång till analytics kontot.
Har hittils haft ett bud på 175.000:- men som sagt håller fast vid minst 250.000 annars behåller jag mer än gärna denna domän som numera ger mig en helt passiv inkomst.
Samt har ett bud på 50.000:- för databas, men inte där heller reservationspris uppnått.
Senast redigerad av knullis den 2011-06-24 klockan 21:00
|