Visa ett inlägg
Oläst 2011-06-23, 12:36 #6
FredrikMHs avatar
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Apr 2004
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
FredrikMHs avatar

Reg.datum: Apr 2004
Kakan för Telenor sätts, men jag får i alla fal inte registrerat sales för mobilt bredband hos Telenor sedan den 2011-05-01. Jag får däremot fortfarande sales registrerat för "Oladdat Kontantkort". Men det ger mig inte ens glasspengar till sommaren

Jag tror helt enkelt felet ligger på Telenors webbplats. Jag antar att vid ett avslut i Telenors webbshop så skickas besökaren via Tradedoubler för att läsa av en eventuell cookie och matcha Produktid mot Telenors produktlista hos Tradedoubler för att ge rätt ersättning. Det kan vara så enkelt som att Telenor ändrat produktid på deras mobilt bredband-abonnemang och att det således inte längre registrerar något avslut. Det finns helt enkelt ingen registrerad ersättningsnivå för det som handlas i deras system.

För fel är där någonstans i processen. För det är orimligt att gå från den mängden sales jag haft till 0, två månader i rad.

Det jag undrar är bara hur lång tid det tar innan Tradedoubler löser problemet. Min magkänsla säger dock att det tar tid, men jag hoppas iaf att man får betalt för de sales man registrerat eller en rättvärdig kompensation, men det är ju heller ingenting Tradedoubler är kända för.

Senast redigerad av FredrikMH den 2011-06-23 klockan 12:53
FredrikMH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat