Hej alla,
Stort tack för ert deltagande och er feedback.
Citat:
Ursprungligen postat av Solaris
Yes yes yes, snygga färger, snygg logga och snygg bakgrund. Sen är det riktigt oldschool att du kör ASP? 
|
Tack för positiva kommentarer! Har provat en hel del olika bakgrunder och "looks" men har nog hittat hem i den ljust gråa jag häromdagen satte. För logotypen skall mina vänner på Zenta Partner i Växjö ha all cred.
http://www.zenta.se . Tack Emil & Bennie!
Citat:
Ursprungligen postat av ponting
Det bästa i Kamera väg jag sätt, ser fram emot kameraguiden 
|
Wow! Vilken kommentar. Rodnar lite lätt men tackar dig ödmjukast. kameraguiden.se är tingad och drivs av Kamera&Bild så jag får hålla mig till objektiv ett litet tag till, men "plötsligt händer det" och man kanske får en vision om en kamerasajt också, hehe.
Citat:
Ursprungligen postat av BOM
kanske lägg in lite info om spegellösa systemkameror och deras objektiv? Lite spännande spjutspets
|
Mycket bra synpunkt, tack. Ja, där kanske man borde ha sektion på sidan om, men jag har valt att fokusera på Canon och Nikon som båda kör traditionellt DSLR än så länge men kanske en separat portal (gärna engelsk) som följer nyheterna kring den spegellösa marknaden som vi säkerligen kommer se mycket mer utav i framtiden.
Till er alla som ägnar denna tråd och min sida en gnutta uppmärksamhet; jag är er evigt tacksam.
Mvh
// Henrik J