Visa ett inlägg
Oläst 2011-06-12, 17:28 #3
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Vi kör uteslutande Dell-servrar och är mycket nöjda med deras support. Vi får nya prylar
snabbt utan en massa gnäll. För någon vecka sen flög de ner en nätdel till SAN:et samma
dag från Stockholm. Men där har vi såklart 4h-support.

Vi har en del HP-skrivare ute hos kunder och där har vi inget positivt att säga. Slöa, kassa,
gnälliga och det tar evigheter innan man får ut en tekniker. Jag hoppas verkligen det
är bättre serversupport.
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat