Visa ett inlägg
Oläst 2011-06-09, 19:05 #133
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Min erfarenhet är tvärtom att det för det mesta beror på att supportpersonalen på webbhotellet gör misstag, glömmer bort saker, inte svarar på ett par dagar, inte läser hela mailet etc. Jag talar, som du antagligen förstod, utifrån ett kundperspektiv. Har aldrig jobbat på och vill aldrig jobba på ett webbhotell. Mail är OFTAST alldeles utmärkt men utan telefon som andra alternativ är det helt värdelöst, såvida det inte handlar om enklare hobbyprojekt.
Om ett webbhotell inte svarar på mail på flera dagar så är det mest troligt webbhotellet som är kasst och inte mail som kommunikationsväg. Skamgränsen för ett supportsvar bör väl ligga på typ 10-15 min under arbetstid allt annat är ju en anledning att se över sina rutiner
Johan_W är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat