Citat:
Ursprungligen postat av oskarh
Och du har helt fel.
Däremot är jag verkligen ingen fanatiker som hyllar Apple (snarare tvärtom, de är ett vidrigt företag) utan jag gillar bara hur hög kvalitet en MBP håller, jämfört med Asus, Sony, HP eller Acer.
För mig gick bytet relativt enkelt, har inte haft några problem alls att hitta ersättningsprogram eller mac-versioner. Jag har en stationär dator med windows, där jag kan gejma om jag så vill, men ärligt talat så står den mest bara och surrar utan att göra någon nytta.
|
Jag har sällan sett så många trasiga telefoner som hos iPhoneanvändare (har förbrukats några stycken i familjen) och kvaliteten i övrigt hos Apples Mac-datorer är inte högre än datorer i samma prisklass av andra märken med motsvarande prestanda. Designen är ofta lite coolare (tycker jag), men det är ungefär vad som är bättre med Mac.
Förutom när jag behöver dem i jobbet så står just mina Appleprodukter och surrar... Så vi lever i olika världar. :P
Fördelen med Mac skulle ju kunna vara den minimala risken för virus och trojaner, men det kanske är en illusion...? Har någon här någonsin fått virus eller trojaner i sin Mac?