Visa ett inlägg
Oläst 2011-06-06, 20:56 #7
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Är du en person eller flera som skall migrera från PC till Mac? Fördelen med Mac är att de är bra hårdvara och ett bra OS.

Bero på hur bunden du är till Windows världen, är det så att du har ett ekonomi program som bara finns för Windows, så kan man köra det i VBOX och det programmet du vill köra eller alt behålla en Windows dator och sedan kör fjärrterminal emot den.

Jag har Windows på min vit macbook , starta dock aldrig datorn med Windows utan det bara irritera monument vid omboot av datorn, att kommer in i Windows om glömmer att trycka alt.

Citat:
Ursprungligen postat av BOM Visa inlägg
Vilka är största fördelarna som motiverar att migrera från windows till mac? (förutom att man då som av en händelse kan visa upp en lysande mac-logga för omgivningen)

Pga någon diffus känsla att mac kanske är bättre än windows, så skaffade jag mac (mbp) för ett tag sedan med tanken att så sakteliga gå över från win till mac. Men det har saktat ner till noll, använder numera macen bara på resande fot för enstaka sysslor på nätet.

Det är ganska många ytterligare program som behöver skaffas i mac-format (tex photoshop), det är väl det som stoppat upp processen. Att lägga in windows på macen, är det nån mening med det? Problem?
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat