Citat:
Ursprungligen postat av ninza
Tjena!
Detta känner man igen. Har suttit säkert 8-10h om dagen i 10-15år framför datorn. Har idag stora problem med ett av mina ben pga att jag suttit med just de benet uppe på bordet och musklerna "dör". Jobbar även idag 8h framför datorn sen kommer man hem och jobbar på fritiden även då. Har känningar i ryggen också men inte så farligt och inte i jämförelse med dem problem jag har i benet. Åker mycket skateboard på sommaren så i slutet av sommaren brukar jag känna mig OK i benet men det kommer tillbaka snabbt och är alldeles för dum i huvudet för att göra något åt det. Tyvärr tänker jag inte så långt även om jag är fullt medveten om mitt "problem". Att stå upp framför datorn som du gör Captain kanske är något jag bör göra. Men jag är väldigt bekväm av mig, där kommer det stora problemet.
EDIT: Ironiskt nog äger jag en sajt om just ryggproblem. Haha.
EDIT2: First person view(så här sitter jag större delen av dagen, och ja, jag får skylla mig själv, haha):

|
Det är skönt att vila benen på någonting. Du kanske skulle prova att ställa någonting under skrivbordet istället. Jag har min dator, men ibland brukar jag sno fotpallen från soffan. Det måste nog vara bättre än att lägga upp det på bordet :P