Citat:
Prisinformation
Intresserad av vad det kostar att synas ännu bättre?
Du får en offert på ett fast pris som är beräknad på uppskattningsvis tidsåtgång.
Priset är beräknad på en summa av 499kr ex moms per timme.
Detta resulterar i att det är väldigt svårt att säga exakt vad ditt uppdrag kommer att kosta.
Du är välkommen att begära en kostnadsfri offert redan idag!
Skulle det visa sig att du inte känner dig helt nöjd efter den överrenskommna arbetstiden, fortsätter jag självklart tills du känner dig nöjd, men då till en kostnad på 499kr ex moms per påbörjad timme.
Känner du att du inte vill fortsätta med arbetet efter det att jag redan har påbörjat arbetet, kostar det dig endast 20% av den överrenskommna summan.
Jag samarbetar även med andra utvecklare, och skulle det krävas deras expertis för att kunna slutföra uppdraget, kostar det från 500kr ex moms per timme. Detta beräknas självklart med i den första presenterade offerten och kommer att påpekas, så att du är medveten om detta.
Känner du dig inte alls nöjd med det utförda arbetet och inte vill slutföra uppdraget, kostar det hela den inhyrda utvecklarens kostnad, plus mina 20% av mitt arbete. Detta är självklart något som skrivs med och påpekas i den presenterade offerten.
Känner du dig redo för att börja synas på allvar? Kontakta mig redan idag för att få en kostnadsfri offert på ditt uppdrag!
|
Texten i detta avsnitt är förvirrande och lite "mysko", om kunden inte är nöjd ska de inte betala något i normalfallet, 20% är alldeles för mycket. Utfört och redovisat arbete debiterar man fullt för.
Sen är timarvodet under en normal självkostnad så du kan aldrig leverera högkvalitativa tjänster för det arvodet.
Normalt skriver man aldrig arvodet så på webbsidan, för du ska ha möjlighet att förhandla om villkoren.