Visa ett inlägg
Oläst 2011-05-17, 19:53 #5
Linuus Linuus är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2009
Linuus Linuus är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Kimppa Visa inlägg
Hmm, det där har jag aldrig sett förut :/ Vet du om det är de senaste versionerna du har? Om du kollar på produktsidan för applikationen? Ska kolla runt lite och se vad jag kan finna ut

Kör du senaste MAC OS X förresten? Alla uppdateringar gjorde som relaterar till MAC OS X/MAC Store? Och bara en till fråga. Du har inte fler konton? Kanske ett för iTunes och en för MAC Store?
Jag har inte de senaste versionerna av programmen installerade därför kommer Update-knappen fram under Purchased. Dock kommer ju inget fram under "Updates"-fliken.

Jag har alla uppdateringar till Mac OSX osv...

Jag har bara ett iTunes/Apple-konto. Samma som används i Mac App Store, iPhone, iTunes osv.

Bara ett konto (admin) på min dator.

Fått tips om att indexera om Spotlight men det hjälpte inte. Hittade ett annat tips om ett Terminal-kommando men det hjälpte inte heller.

Det gällde bara två program, twitter och xcode så jag tog bort och installerade om dom. Lite drygt med xcode då det är 4,6GB stort. Men men, nu har jag ju senaste versionerna så får vi se vad som händer vid nästa update, om jag kan uppdatera eller inte.
Linuus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat