Visa ett inlägg
Oläst 2011-05-12, 09:57 #3
MRDJs avatar
MRDJ MRDJ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 1 667
MRDJ MRDJ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
MRDJs avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 1 667
Citat:
Ursprungligen postat av Hansen88a Visa inlägg
Hej!

Vårt företag har hundratals små kunder med massa papper tillhörande varje kund. Vi använder oss av dokumenten kontinuerligt. I dagsläget förvarar vi samtliga dokument i pappersform i pärmar. Men det börjar bli rörigt och krångligt.

1. Hur går vi smidigast över till att förvara samtliga dokument på en server eller våra datorer?
2. Vad behöver vi inhandla och vad kan det kosta?
3. Finns det någon nackdel med att göra detta bytet?
finns en del olika företag som jobbar med detta, kolla t.ex www.scandoc.se
MRDJ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat