Visa ett inlägg
Oläst 2011-05-06, 11:16 #41
JimmyB JimmyB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 237
JimmyB JimmyB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 237
Citat:
Ursprungligen postat av Westman Visa inlägg
Du förutsätter att jouren är på plats men det är väldigt få som har det utan har istället sovjour. Resten kan du läsa dig till i mina och andras kommentarer.

Bara så att du vet, jag vet nog hur frustrerad du kände dig och jag har suttit i samma situation själv. Vi har bara kommit till olika slutsatser.
Alright. Sovjour visste jag inte existerade. Antog att det sitter någon och tar emot samtal under natten och att man endast hamnar i kö om det skulle vara för många som ringer in samtidigt. I det upplägget hade inte en extra kund varit ett problem. Sålänge de har minst x antal samtal per natt som täcker jourhavandens lön. Men är nog som ni säger, väldigt ovanligt att ha löpande ärenden som täcker en heltidsanställd support.

ITStaden har hur som helst skött det här snyggt. De hade bemannad personal via e-post som löste mitt problem snabbt.
JimmyB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat