Visa ett inlägg
Oläst 2011-05-04, 17:00 #19
abergmans avatar
abergman abergman är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 762
abergman abergman är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
abergmans avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 762
Citat:
Ursprungligen postat av oderland Visa inlägg
Sedan kan man ha firstline support som sorterar bort det som inte är akut så driftjouren får endast det mest akuta. 24/7 är ett måste om en server går ner / belastas mm
Och om man dessutom låter 1st meddela användaren om att "Visst kan vi hjälpa dig fastän du inte har något 24/7 avtal, och det kommer bli dyrt, är du inte beredd att betala så får tekniker kolla på det kl 8 imorgon". Så finns det inget problem att ge 24/7 numret till alla, men det förutsätter att man har en "vaken" jour.
abergman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat