Visa ett inlägg
Oläst 2011-05-04, 11:58 #13
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Citat:
Ursprungligen postat av abergman Visa inlägg
Jag har sett alternativet hos andra leverantörer där man kan ringa dygnet runt utan att ha ett avtal för det, men då får man också betala ganska många tusenlappar i efterhand.

Men det kan ha varit så att de leverantörerna ändå hade vaken bemanning på nätterna, och då är det ju inte hela världen om man får ett skitsamtal, för man kan ju ändå ta bra betalt för det.
Där tror jag nog att du har fel. Resonemanget från kunden kommer då att i 9 av 10 fall vara: Nej jag vill inte betala flera tusen för hjälp nattetid. Men nu har du ju ändå svarat så kan du inte bara hjälpa mig med den här lilla grejen?

Och även om man har ett telefonnummer som är gratis för akuta ärende (tex server som ligger nere eller liknande) så verkar inte det fungera heller för vissa personer fungerar ju så att allt i världen kretsar runt dom så dom kan inte skilja på akut och akut. Så om deras mail inte fungerar (pga tex full mailbox eller liknande) så är det ett akut ärende för dom kl 3 på natten, men teknikern som svarar kommer nog att vara rätt irriterad.
Johan_W är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat