Visa ett inlägg
Oläst 2011-04-28, 17:08 #8
Joley Joley är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Joley Joley är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Hej Najjie,

Tack för din kritik.

Jag har läst igenom dina kommentarer och försökt förstå dem så bra som möjligt, du får gärna rätta mig om jag missuppfattat dina inlägg fel.

Du skriver:
"Det jag mest tänkt på är att jag hoppades de skulle förvarna innan de uppdaterade."

Vi på Prestaworks gör ingenting utan en bekräftelse från en kund per e-post. Detta innebär att vi aldrig någonsin utför en uppgradering av en kunds butik utan bekräftelse. Det är således inte obligatoriskt att betala för en uppgradering av sin butik till en senare version om man inte vill.

Vill man utföra en uppgradering själv, gå även det bra. Vi låser aldrig våra kunder på något vis.

Du skriver även:
Skulle ju kunna bara uppdatera webbshopen själv men måste ju veta att specter-modulen och betalmoduler kommer fungera med nya versionen och drar mig för att maila för de kanske timdebiterar det också.

Vad som är viktigt att veta, är att vi aldrig debiterar något utan att ha talat om det tidigare. Men vad som också missas här, är att vi aldrig någonsin tar extra betalt för de tillvalstjänster våra kunder har. Detta betyder att även om du utför en uppgradering själv, eller om vi utför den åt dig, så ingår en uppgraderad version av alla de tillvalstjänster som du betalar eller har betalat för - helt kostnadsfritt.

Vi rekommenderar alla våra kunder att prata och fråga oss när frågetecken uppstår.
Jag har hört med båda mina kollegor och ingen av dem har varit i kontakt med dig sedan nyhetsbrevet skickades ut. Därför har vi också reagerat i detta inlägg, då du berättar saker som vi aldrig hört talas om tidigare.

Vill tillägga att vi under dagen har kontaktat kunden och diskuterat över telefon, för att reda ut de frågetecken som vår kund har. Jag tyckte trots detta, att ett svar i denna tråd, var viktig för oss att ge.

Skulle det vara så att andra har frågor eller funderingar kring just detta, är ni varmt välkomna att kontakta oss både per e-post eller telefon.

Bästa hälsningar
Joel Bahar
Prestaworks.se

Senast redigerad av Joley den 2011-04-28 klockan 17:17
Joley är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat