Ämne: Dölja Whois
Visa ett inlägg
Oläst 2011-04-28, 10:34 #36
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden Visa inlägg
Att sätta upp ett dormant-Ltd i UK för att agera placeholder för några (eller många) domäner är som att köra till Italien för en flaska vatten!
San Pellegrino är ju ändå sååå mycket bättre än Loka!! Om jag livnärde mig på att sälja vatten skulle den resan ner till Italien för att hämta San Pellegrino vara värd att göra alla dagar i veckan. Fortfarande rent hypotetiskt alltså

Citat:
Men det kan väl den som vill göra om man känner sig manad, däremot drar sig dessa typer av dormant-bolag pga av sina aktiviteter till sig monitoring som kanske inte alltid är önskvärd "..host host.." Dessutom skulle jag säga att dessa bolag toppar listan på bolagsformer som riskerar det kippex kallar "sjuka tvångslikvidationer".. och - nej inte alls något offshore-koncept.
Jag tror att oavsett bolagsform så drar man till sig monitoring som kanske inte alltid är önskvärd så fort man börjar komma upp i antalet registreringar. Går till och med "rykten på stan" att Danny personligen kollar alla nyregistreringar innan han somnar varje kväll

Och att de skulle tvångslikvideras.... knappast.

Citat:
Men för att fastställa detta:
Det är registrantens ansvar att hålla valida och uppdaterade uppgifter.
Registranten riskerar domänen/erna i det fall ovan inte uppfylls.
Japp!

Citat:
och slutligen ang pokersiterna - jaha du säger det..mja vi får vi väl se om du får äta upp din stråhatt då..
Jajemen!
eng3l är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat