Visa ett inlägg
Oläst 2011-04-28, 00:07 #6
najjie najjie är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 80
najjie najjie är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 80
Brev försvinner hela tiden och kunder blir bara otrevligare och otrevligare... Börja skicka allt spårbart och ta ut extra kostnaden av kunden. Finns inga andra alternativ.
Angående den här kunden, ge den pengarna tillbaka och ta förlusten. När den väl har fått varan (om den nu inte redan fått den) kommer den gnälla på kvalitén eller nått och kräva dig på pengarna tillbaka ändå. Kom ihåg att blockera kunden så den aldrig kan köpa av dig igen också.

Lite ot: Jag har märkt att de kunder som beter sig på det här viset så gott som alltid beställer väldigt lite, har ni det med? Det känns lite som att de gärna lägger en hundring på att få något att gnälla om. För ett tag sen höjde jag minimiordern ganska mycket och sen dess har jag bara haft trevliga kunder.
najjie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat