Visa ett inlägg
Oläst 2011-04-27, 09:25 #14
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Jag skulle önska att sidan kan visas med engelska (elelr ännu hellre svenska?) texter för jag kan inte portugisiska.

Det kändes onaturligt att ha markören där den är om jag ska annonsera efter geografiskt område. Då skulle jag vilja markera området med att klicka på ett flertal ställen som bildar ett geografiskt område.

Jag kan förstå om man markerar en punkt och det då annonserar inom en viss region, men jag förstod inte hur jag skulle specificera områdetets storlek, eller gäller det automatiskt en specifik kommun eller område? Det framgick inte så jag förstod.

Om du har fasta områden som bestämmer inom vilket område annonsering sker så borde det vara hela områden man klickar på inte en enskild pnkt. Men jag förstod inte att det skulle fungera så.

Annars tycker jag grundidéen är bra att man kan klicka på en karta för att visa var man vill annonsera, det är bra, som blocket fast de har fasta länsvisa regioner man klickar på.

Det skulle vara unikt om man kan klickmarkera hela det område man vill annonsera inom genom att klicka på en serie punkter, som mankan göra med eniro när man mäter avstånd och omkrets på kartorna där. När man markerat hela sitt område så skulle jag vilja att man får hela ytan markerad i en tydlig färg och att mankan dra i punkterna för att justera området. sen borde det visas en siffra på hur många människor som bor i området inom ettantal urvalskriterier, som ålder, kön, yrke, inkomst m.m. typ demografiska och ekonomiska uppgifter.
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat