Visa ett inlägg
Oläst 2011-04-26, 02:38 #4
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Sen så betalar man medlemskapsavg i sdh baserat på omsättning. Trygga ehandlare får dock flatrate första året vilket ger dem samma röst till lägre pris.
Ok Dan, känns som begreppen går över gränserna här och likt andra modeller på nätet så blandas SGH och TryggHandel in lite i inläggen. Samma bolag men vi pratar om olika saker (avgifter); logon TryggHandel och medlemskap i SDH?

Menar du då avgiften för medlemskap i SDH eller TryggHandel logotypen? Ser i så fall inte någonstans på TryggHandel att den avgiften baseras på omsättning, vilket jag menade i mitt inlägg. Inte själva medlemskapet inom SDH, vilket antar du menar. Dock så är jag medveten om att cerifierade kan bli medlemmar i SDH ...

Citat:
Du har redan bestämt dig, det är bra dock baseras ditt val på okunskap vilket är trist.
På det första: Nej. På den andra påstående så Kanske, men då beror det endast på att jag har inte läst någonstans på SDH man har åstadkommit. Kommunikationen är dock dålig mot ehandlare. Inget jag hittar i nyhetsarkivet tyder på något som man har fått igenom för att förbättra för t.ex. ehandlaren. Så hur menar du att min kunskap skall vara om man inte ens kan förmedla vad man åstadskommit i Sverige för distanshandeln sedan 1983 eller när man nu startade AB? Utåt känns det bara som vilket företag som helst som drar in pengar på en logga och resten får betalt för att hålla möten och konferensar för intern ryggklappning och beundran. Tycker att om man kan publicera massor av nonsensnyheter på sidan borde man kanske närmare berätta öppet om sin lobbyverksamhet och vad man hittills åstadkommit, eller hur? Men det kanske du kan puscha på nu som en i styrguppen (fast det är väl TryggHandel eller SDH)?

Citat:
Vem tror du lobbar mot regering gällande de nya lagarna från eu gällande cookies och returfrakter?
Ja, vi får se hur det går där ...

Senast redigerad av Helix den 2011-04-26 klockan 02:42
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat