Citat:
Ursprungligen postat av AnOnYmUs
Jag är i Kina just nu. Lite kul att se Iphone-kopiorna, speciellt alla dessa iPhone4-kopior. En del av dom är så jäkla dåliga att det ser ut som dom har gjort menyn i paint haha.
Däremot så fick jag se en väldigt bra kopia på mässan som dom hade skjutit in 2 extra grejer i, både en utdragbar antenn till WiFi (eller om den nu var för vanliga mottagningen) och dubbla simkortshållare därbak i telefonen.
Det som sög var väl att den kör MTK, vad det nu än är..?!..och att touchscreenen inte reagerar lika bra.
Precis som mynameisfredrik sa så har dom billiga skor och klockor m.m. Beroende på vilken stad man nu är i så finns det riktigt bra kopior.
|
Antennen är för analog tv, tyvärr finns det väldigt dåliga kopior som har 2simkorts platser m.m med, man bör kolla ordentligt men jag har fått tag på en väldigt bra telefon med hög kvalité för en låg peng.
Beror aldrig på vilken stad utan dom finns över allt i asien länderna, dock för att köpa mer kvalité kläder så bör man ta sig till hua hin och till min kille där jag handlar mina kläder (NÄ det är ingen reklam) killen gick mer självmant ner extremt i priset bara för mig att titta lite argt på han.