Citat:
Ursprungligen postat av samuelsylvander
Hej Jan. När våra säljare skickar offerter så tar dom ofta med väldigt många ord för att du som kund ska kunna få en bild över vilka sökord som är värda mest för dig i förhållande till antal sökningar och pris. Därför blir ibland offerterna väldigt höga i början. Du väljer givetvis sedan själv vilka sökord du vill ha.
|
Tack för svaret, kan mycket väl vara så. Dock bör ni se över hur era säljare pratar med kunderna. Han som ringde mig var mycket påstridig och indirekt idiotförklara mig eftersom jag inte var intresserad av att lägga pengar på SEO och för att komma högt i sökmotorerna. Han kunde helt enkelt inte förstå detta. Jag sände även signaler om att jag möjligen i framtiden kunde bli intresserad men det hörde han inte utan han malde på. Vet inte om detta är er policy gentemot era eventuella nya kunder eller om det enbart var just han som arbetade på detta sätt men det fungerande inte. Hann även med att höra att han har jobbat som säljare tidigare osv. 20 minuter tog samtalet. Tyvärr gav han inte någon positiv bild av Maze Media Group, i alla fall inte för mig men jag kanske var lite grinig just denna dag.