Visa ett inlägg
Oläst 2011-04-13, 13:51 #5
randis randis är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2009
Inlägg: 45
randis randis är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2009
Inlägg: 45
Jag har alltid sett allabolag som seriösa också. Synd att nästan alla sådana sajter förr eller senare försöker utnyttja det på sådana här sätt i slutändan.

Säljaren berättade att han kunde kopiera in vår välkomsttext från hemsidan så skulle Google indexera vartenda ord i den! Läckert va?

Sedan skulle jag magiskt hamna på plats nummer två för massa saker som vi saluförde. (beroende på konkurrens). Lite "100% säkert att ni får se delfiner (beroende av väder)"

Vad jag vet så välkomnar väl inte Google kopierad text?

Hur som helst tycker jag att det är dyrt. Får man inte mycket mer för pengarna om man har konto hos till exempel newsdesk? Jag fick gjöra en provmånad där och det jag skrev hamnade förvånansvärt högt upp.

Det faktum att de inte vågar låta kunderna prova deras grymma erbjudande innan tyder väl ganska mycket på att det inte är värt pengarna tycker jag. Vill jag ut med en tjänst som verkligen är jättebra så skulle jag se till att sprida ut den så folk fick se vad bra det var och sedan sköter sig ju marknadsföring nästan själv efter ett tag. Men jag kanske är en dålig affärsman.
randis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat