Visa ett inlägg
Oläst 2011-03-31, 17:04 #4
RLM_JPs avatar
RLM_JP RLM_JP är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2009
RLM_JP RLM_JP är inte uppkopplad
Medlem
RLM_JPs avatar

Reg.datum: Feb 2009
Jag minns att jag läste den förra tråden, en hel del vettig kritik där. Men.. vad har ni gjort förutom att ändra designen? Såvitt jag kan se är många utpekade brister fortfarande kvar? Det är lite stön och suck-varning..

Upprepar ett par tips från den gamla tråden samt ett par nya från mig:

Lägg till val för 'alla kommuner' (borde vara default).

Ta bort tomma kommuner och län. Om ni inte vill ta bort dem: skriv ut antal webbyråer, (0) etc, för varje.

Det behövs en 'bläddra-funktion' jämsides sökfunktionen, för kategori, plats och gärna lite allt möjligt.. Alfabetiskt kanske? Det känns inte alls som en katalog som det är nu..

Skippa form-submit "kontakta nu"-knapp som saknar statustext och inte alls innebär det man tror. Skriv ut www-adressen läsbart och med en helt vanlig länk (alt. kombinerat med js om ni vill öppna i nytt fönster).

På varje webbyrå-sida: visa vilka kategorier webbyrån finns under (gärna länkat till kategorin, se tips om bläddra-funktion ovan).

Det saknas information om vad stjärnorna/betyget innebär. I en listning/sökresultat står det till höger ett antal betyg som inte alls stämmer med vad som finns under kundutlåtanden.
RLM_JP är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat