Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth
Tyckte översta delen var lättläst, men mycket negativa ord i texten, det kan optimeras så du fokuserar på vad du kan göra för kunden i stället för att klaga på någon annan, det är ALDRIG bra i marknadsföringssammanhang, det skapar en negativ eftersmak, när man är sarkastisk eller negativ i sin marknadsföring. Var alltid trevlig i tonen, klaga aldrig.
Sen längre ner på sidan så kommer helt andra bakgrunder som helt saboterar intrycket av en seriös verksamhet. Ta bort detta helt. Kontaktuppgifterna i sig bör finnas med men med samma ljusa och fina layout som du har längst upp på sidan.
Referenssidorna kan du lägga upp som en länk eller annan flik så man når dem lätt , men inte att de ligger direkt på första sidan.
Håll sidan lika enkel som den översta sektionen.
|
Tack för förslagen, skrev om den inledande texten.
Men förstår inte riktigt varför det skulle ge fel intryck att ha en sådan bakgrund? Tanken är att man enkelt ska kunna se att de olika sektionerna har olika innehåll och betydelse.