Visa ett inlägg
Oläst 2011-03-26, 16:03 #17
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av kalasboll Visa inlägg
Så man visar engagemang genom ett knapptryck? Knappast.
Det var precis det jag inte skrev, ja... Läs det mer relevanta istället och bidra med något? Man ser ner rejält på sina medmänniskor om man verkligen förutsätter att alla som släcker ner tror att det gör någon större skillnad om man ändå fortsätter precis likadant övriga 365 dagar. Kom med förslag på sådant ni gör som gör mer nytta istället? Det är betydligt mer intressant än att käbbla om kampanjen.

Har redan gett lite exempel på vad Jonathan Sulo och FS Data har bidragit med.

Själv använder jag elektroniska dokument i så stor utsträckning som möjligt i min verksamhet och väljer för det mesta tåget när jag reser till kunder. Jag använder dessutom all elektronisk utrustning till dess den är obruklig i företaget och kör på ekologiska musmattor och miljömärkt papper till skrivaren. Privat köper jag ekologiskt, kravmärkt och närproducerade livsmedel när möjligheten ges. Förutom att man gör nytta så smakar det för det mesta dessutom bättre - inte minst köttet (ICA:s naturbeteskött är garanterat bland det bästa köttet man kan få tag i).

Nu kan vi förhoppningsvis få igång en lite mer givande diskussion med tips på vad man kan göra mer.

Senast redigerad av tartareandesire den 2011-03-26 klockan 16:09
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat