Visa ett inlägg
Oläst 2011-03-25, 22:59 #10
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
Jag jobbar inte med webbdesign och har aldrig gjort det, jag är i grund och botten systemutvecklare.

Jag har aldrig sålt webbdesign, jag fokuserar på vad som är viktigt med systemutveckling, och det är inte grafiskt lull-lull.

Det få andra pyssla med, jag har jobbat mest med skräddarsydda databaser och kodning av moduler till skräddarsydda affärssystem.

Jag framför synpunkter som är viktiga att TS får veta så denne inte slösar bort sin egen tid på oväsentligheter som ingen kund bryr sig om. Kunderna vill ha webbplatser som är lätta att navigera och som "säljer" inte vinner pris i grafik- och PR-byråernas interna skönhetstävlingar.
Nu har jag inte sett sidan och uttalar mig inte om "lull-lull" jag anser dock att snygg grafik är bra då det fungerar som en eyecatcher för folk som surfar förbi, dock får det inte gå ut över funktionalitet.

Sidan laddar otroligt segt för mig med.. så att du upplevde att det tog så lång tid verkar inte vara relaterat till sidan i sig, jag har väntat i 2min nå på att få se sidan
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat